Muutimme juuri kolme vuotta sitten valmistuneeseen asuntoon, rivitalo. Huomasimme asunnossa paljon pieniä juoksevia, todella nopeita vaaleahkoja otuksia. Lymyilevät lattialistojen lähellä ja piiloutuvat sinne nopeasti, kun tulee valoja tai yrittää napata kiinni. Uskaltaako tänne muuttaa vai pitääkö karata vielä kun mahdollista? Voivatko olla luteita tai jäytiäisiä vai kenties jotain muuta? Edellisellä asukkaalla ollut kissoja sekä koiria. Ohessa kuva. Kiitos jo etukäteen mahdollisesta avusta.
Jäytiäisiä.
Jäytiäisiä. Monesti uusien ja uudehkojen asuntojen asukkeja. Häviävät monesti kun asunto saavuttaa lopullisen matalan kosteuden.
Kiitos nopeista ja huojentavista vastauksistanne.
Itse olen näitä kans ihmetellyt jonkin aikaa. Rivitalo rakennettu vuonna 2013, asuttu tässä reilu kolme vuotta ja nyt pari kuukautta sitten törmäsin näihin ensi kertaa. Muutamassa asunnon nurkassa listojen lähellä saattaa nähdä useita kymmeniä vipeltämässä niin kovasti olen miettinyt pitääkö huolestua. Kuulemma noiden pitäisi hävitä kun ulkoilma kuivuu ja kylmenee niin sitä odotellessa. Omalla paikkakunnalla tuo ilma huitoo ees taas tuossa nollan momemmin puolin