Leikkasin vähän rajusti ja väärään aikaan pihakoivua jota on koitettu pitää pallomaisena, toinen puoli on nyt sitten tämän näköinen, heltallinen niin ylhäällä etten saanut kuvaa päältä, ei mikään iso niin kuin ei nuo käävätkään, tuon kiilupistiäisenkin saa määrittää, tosin lienee mahdotonta
Tuo heltallinen on koivunhelttakääpä.
1 tykkäys
Ja alempaan tarjoaisin pinovyökääpää, tosin hiukan epävarma kun kuvakulman perusteella lakin yläpinnasta ei saa ihan varmaa käsitystä.
1 tykkäys



