Hopeatäpliä

Mitähän lajia tuo kuvaamani hopeatäplä edustaa, on vaikeaa minulle. Voisiko joku löytää sopivan ehdokkaan? Oli vaikea saada kuvia, koko ajan vaihtoi asentoa ja oli niin levoton.
Kuvattu 16.7.2019 Imatralla.

Arvioni on Orvokkihopeatäplä (Argynnis aglaja). Toisessa kuvassa näkyy se pieni tunnistuspiste isompien pisteiden välissä.

Helou, kiitos vastauksesta! Itse koetin syventyä noihin täpläperhosiin eri sivustojen kuvien ja selostusten kautta, mutta kesken jäi - epävarmuus vahvistui. Suomen Perhoset sivuston selosteita kun luin ja siellä mainittiin parikin lajia joilla tuo tunnistuspiste, (tarkoititko sitä “välitäplää” isompien välissä?) on pienempi tai puuttuu kokonaan, niin kaksi lajia voi ainaskin olla kyseessä. Joko Angervohopeatäplä, tai Orvokkihopeatäplä, jonka mainitsit. Molempien kohdalla oli sen välitäplän olemus pieni tai puuttui kokonaan.
Se kuvaushetkikin oli niin kiireinen, että siipien alapinnatkin jäivät kuvaamatta ja niistä olisi saanut jotain osviittaa lajitunnistukseen.

Angervohopeatäplä sulkeutuu pois oman erityispiirteensä takia. Se on ainut hopeatäplä, jolla se tummien täplien rivistö lähellä siiven reuna on poikkeava - ne täplät ovat epämääräisen muotoisia möykkyjä. Siitä sen tunnistaa helposti.

Tässä meikäläisen vanha kuva angervohopeatäplästä. Taisi olla ensimmäinen kuvani hopeatäplästä. Se on pienikokoinen hopeatäplä. Täplärivistön täplät ovat todella epämääräisen muotoisia.
http://www.villalat.com/perhosia/angervohopeatapla.html

Hei Ville.
Kiitos seikkaperäisestä vastauksesta, se selvensi minun tietojani mainituista perhosista!