Tämä on se kuva, josta puhuin toisessa ketjussa. Varmaan minun erikoisin lintukuvani.
Itse pidän tätä parhaana. Yllätin haapanapoikueen heinikossa järven rannalla. Poikasia peräti 10 kpl. Nuo pienet poikaset eivät minua pelänneet, eivätkä lähteneet karkuun. Silloin tuo emo teki yllättävän päätöksen. Se päätti luottaa minuun ja tuli siihen joukkoon. Sain kuvata rauhassa. Minun silmääni näytti siltä, kuin tuo haapana äiti esittelisi minulle 10 poikastaan ylpeänä luottaen siihen, että minä en niitä poikasia vahingoita - teki aivan oikein. Sitten koko joukko siirtyi läheiseen järveen. Tämä on tosi tapaus, vaikka on vaikea uskoa. Emo on hyvin luottavaisen näköinen?!
Upea kuva!
Tähän vähän selitystä: Tästä kuvasta on useita versioita! Se johtuu siitä, että minulla on uusi vielä melko vähän käytetty kuvankäsittelyohjelma, olen oppinut sitä paremmin käyttämään. Tällä ohjelmalla saadaan kuva melko hyvään malliin. Minull on ollut joskus aikaisemmin se yli 1000 Euron perus Photoshop, mutta tällä ohjelmalla saan yhtä hyviä tuloksia kuvan käsittelyssä, ellei jopa parempia. Tämä ohjelma alle 200 €. Tämä riittää minulle ja olen siihen tyytyväinen. Tosi hyvä ohjelma hintaansa nähden, Tämä kuva versio on niistä kokeiluistani paras
Joo, kyllä halvemmillakin pärjää. Itselläni on muutaman kympin paint.net 5.0.13 ja hyvin pärjää tälläkin.