Moi, työmaan ulkoseinät täynnä perhosia ynnä muuta yöaikaan, kymmeniä tulee myös halliin sisälle joka yö
avoimista ovista, josta löytyvät yleensä kuolleena ennemmin tai myöhemmin, olen kuvaillut niitä työn ohessa, tässä kolme niistä.T:Jyri
Moi, työmaan ulkoseinät täynnä perhosia ynnä muuta yöaikaan, kymmeniä tulee myös halliin sisälle joka yö
avoimista ovista, josta löytyvät yleensä kuolleena ennemmin tai myöhemmin, olen kuvaillut niitä työn ohessa, tässä kolme niistä.Coscinia cribraria, Ptilodon capucinus ja Anaplectoides prasinus. Ensimmäinen varauksella, kun koosta ei oikein saa selvää ja otus taitaa olla kulunut.
Kiitos määrityksestä, ekan olen kuvannut “normaalin” näköisenä aiemmin eli pisteellisenä sen takia olin ihmeissäni tämän kanssa , tohinassa jäi koko laittamatta.
T:Jyri
Foorumi on osaksi toteutettu VieKas LIFE -hankkeen osana (Finvasive LIFE, LIFE17 NAT/FI/000528). Viekas on haitallisten vieraslajien kartoitukseen, torjuntaan ja tietoisuuden kasvattamiseen keskittyvä hanke, joka on osittain rahoitettu EU Life-ympäristöohjelman tuella. Life on Euroopan unionin rahoitusjärjestelmä, jonka tarkoituksena on kehittää yhteistä ympäristöpolitiikkaa ja lainsäädäntöä tukemalla luonnonsuojelu- ja ympäristöhankkeita eri puolilla Eurooppaa.