Simamehiläinen

Moi, tälläinen tänään Pyhärannassa, jotain ajatuksia lajista on mut…,
yksilöllä selvä pakkomielle jalkarasvaan tuli aina uudestaan jalalle

, siitä huolimatta en kalustollani saanut kuin yhden siedettävän kuvan.
T:Jyri