Löytyi sängyn patjalta tämmöinen oli siis kuollut ei liikkunut siinä patjalla vaan oli tuommoinen ja otin sen kädellä paperille, en tiedä vaurioituko kun luulin, että oli nukka ja poimin mutta otin jonkinlaisia kuvia, voiko joku ystävällinen pliis kertoa että mikä on kyseessä, mitään muita jälkiä sängyssä ei näy täpliä tai muuta sellaista, ja lopuksi liiskasin tuon kuvassa olevan ja mitään hajua ei tullut eikä vertakaan? Onko tuo joku kuori mikä tuo on. Kuvassa näkyy ötökän molemmat puolet. Miten saan selville ja mielenrauhan asiaan? Kiitoksia etukäteen vastauksista❤️
Ei ole lutikka ainakaan.
Miksi minä näen kaikki ötökät seinäluteina:sob:
ajattelin heti että no tämä on varmasti lutikka, mutta kun mitään muita jälkiä ei näy missään ja haluan olla varma ja huolellinen. Miksi ötököiden pitää eksyä sisälle ja mikä tuo sitten on:sob:
Ja ainiin, liiskasin tuon ja ei tullut verta tai mitään hajua ihan vaaleeta oli ja tuo ei siis liikkunut
Lutikoista on usein mediassa kauhutarinoita (sinänsä ymmärrettävästi, koska niiden hävittäminen voi olla aika työmaa) niin helposti sitä on varpaillaan, jos ja kun kotoa selkärangattomia löytyy. Ehkä “lääkkeeksi” auttaisi luonnonvaraiseen ötökkälajistoon tutustuminen esim. hyvin kuvitetun hyönteisoppaan kanssa?
Ymmärrän, ja olen kyllä paljon käynyt katsomassa kuvia hyönteisistä, eri luteita kuoriaisia tms, mutta epätietoisuus sekä epävarmuus tiedosta aiheuttaa sen, että sitä rupeaa ajattelemaan väkisinkin tuota kauheaa lutikkaa. Siksi täällä olen kysymässä tietoa viisaammilta ja tietävämmiltä.