Nimittäin minulle ensimmäinen. Todella hiljaista on ollut. Kuvittelin voivani sanoa jo jotain ehdotelmaa tälle eupparille lajiksi, mutta toisin kävi. Saanko apua?
Joensuun Kiihtelysvaara 30.5.2020
Nimittäin minulle ensimmäinen. Todella hiljaista on ollut. Kuvittelin voivani sanoa jo jotain ehdotelmaa tälle eupparille lajiksi, mutta toisin kävi. Saanko apua?
Ehdottaisin vulgataa
Kiitos, Anssi, että otit tämän esille ja vahvistit jo muodostuneen epäilyni vulgatasta. Näitä on nyt näkynyt seinillä päiväettoneilla päivittäin ja olen oppinut näkemään niiden raidat ja “kulman” paljain silminkin. Oppia ikä kaikki - vanhanakin! Tässä vielä 1.6.2020 otettu kuva.
Foorumi on osaksi toteutettu VieKas LIFE -hankkeen osana (Finvasive LIFE, LIFE17 NAT/FI/000528). Viekas on haitallisten vieraslajien kartoitukseen, torjuntaan ja tietoisuuden kasvattamiseen keskittyvä hanke, joka on osittain rahoitettu EU Life-ympäristöohjelman tuella. Life on Euroopan unionin rahoitusjärjestelmä, jonka tarkoituksena on kehittää yhteistä ympäristöpolitiikkaa ja lainsäädäntöä tukemalla luonnonsuojelu- ja ympäristöhankkeita eri puolilla Eurooppaa.