Laji.fi-foorumista saa nyt tiedottaa

Tämän foorumin kehitys on nyt niin pitkällä, että siitä saa ja kannattaa ryhtyä tiedottamaan myös muille kuin hyönteisharrastajille. Lajitietokeskus tiedottaa asiasta omilla kanavillaan ja sidoryhmilleen tästä viikosta alkaen. Jos olette mukana esim. luontoharrastusta käsittelevissä Facebook-ryhmissä tai sähköpostilistoilla, olisimme kiitollisia tiedon välityksestä eteenpäin.

(Aiemmin ylläpitäjien piti hyväksyä kaikki uudet käyttäjät käsin, mutta rekisteröityminen on nyt automatisoitu. Sisään pääsee mm. Lajitietokeskuksen, Googlen ja Facebookin käyttäjätunnuksilla, ja samoja tunnuksia voi käyttää kirjautuakseen Lajitietokeskuksen tuleviin palveluihin.)

Ping @scellus

1 tykkäys

Tiedotat varmaan itse lintuharrastajille?

Hyönteisharrastajille voisi joku muu(kin) kuin minä tiedottaa, ettei tämä henkilöidy liikaa.
Eli esim. @hjalava, @harrynystrom, @zensmile?

BirdLifelle on tiedotettu, he hoitavat asian piirissään valitsemallaan tavalla.

Ja tarkennuksena: Lajitietokeskus/Luomus tiedottaa foorumista SYKE:n lajityöryhmille sekä kontakteilleen ympäristöhallinnossa ja järjestöissä.

No ehkä sitten lähinnä erilaisiin Facebook-ryhmiin voisi joku tiedotella. Olen itse lähinnä hyönteisryhmissä mukana, ja isompaan perhosryhmään olen jo tiedottanut.

1 tykkäys