Hei
Windowsin Lumia (onkohan 5510) kännykkä ei näytä tuosta yläpuolella olevasta
palkista kuin puhekuplan, B ja I merkin. Kuvia ei siis pysty lähettämään ainakaan minun
kännykällä. Vastaaminen on onnistunut.
Hei
Windowsin Lumia (onkohan 5510) kännykkä ei näytä tuosta yläpuolella olevasta
palkista kuin puhekuplan, B ja I merkin. Kuvia ei siis pysty lähettämään ainakaan minun
kännykällä. Vastaaminen on onnistunut.
Foorumiohjelmisto vaatii toimiakseen kunnolla Windows Phonesta version 8.0 tai uudemman. Lumia 510:aan saa vain vanhemman version, joten foorumin toimivuus siinä voi olla epätäydellistä.
Muistinkin väärin. Mulla on Lumia 640 LTE. Ei voi mitään. Jatkan facebookissa.
Teppo Mutanen
----- Alkuperäinen viesti -----
Lähettäjä: “Mikko Heikkinen” laji@discoursemail.com
Lähetetty: 17.11.2016 14:49
Vastaanottaja: “mutanen.teppo@gmail.com” mutanen.teppo@gmail.com
Aihe: [LAJI.FI-foorumi] [Lajitietokeskus/Laji.fi -foorumi] Ongelmia kännykän kanssa?
mikko
17. Marraskuu[ta]
Foorumiohjelmisto vaatii toimiakseen kunnolla Windows Phonesta version 8.0 tai uudemman. Lumia 510:aan saa vain vanhemman version, joten foorumin toimivuus siinä voi olla epätäydellistä.
Vastaa vierailemalla ketjussa tai vastaamalla tähän sähköpostiin.
Jos et enää halua näitä viestejä, klikkaa tästä.
Foorumi on osaksi toteutettu VieKas LIFE -hankkeen osana (Finvasive LIFE, LIFE17 NAT/FI/000528). Viekas on haitallisten vieraslajien kartoitukseen, torjuntaan ja tietoisuuden kasvattamiseen keskittyvä hanke, joka on osittain rahoitettu EU Life-ympäristöohjelman tuella. Life on Euroopan unionin rahoitusjärjestelmä, jonka tarkoituksena on kehittää yhteistä ympäristöpolitiikkaa ja lainsäädäntöä tukemalla luonnonsuojelu- ja ympäristöhankkeita eri puolilla Eurooppaa.