RistinMuotoinenKukka1.8.25

Unohdin kirjoittaa, niin vastataan kuitenkin itse: En tunnistanut tätäkään kukkaa. Niitä on usea melko saman näköinen. Totean, että olen ollut jäsen tai ainakin lähetellyt kuvia tänne jo parikymmentä vuotta. Välillä on ollut taukoja. Tämä kukka kasvoi maantien laidassa asuintaloni kohdalla, Savonlinnassa.

2 tykkäystä

Peltosaunio eli saunakukka.

1 tykkäys

Kiitos Tarjalle! Olen kyllä nuorempana tuntenut peltosaunion hyvin. Ainakin Lapissa sitä kasvoi paljon - täällä vähemmän, Olen vanha Laji.fi asiakas. Tunnukseni oli ja on edelleenkin Vanessa Atalanta13 sähköposti silloin ja edelleen va.villalat.fi . Minulla on siis kaksi tunnusta. Täällä ei siis ilmeisesti uskottu. Kahdella jo pärjää! Valokuvaus sai uutta potkua 1998, kun suoritin Photoshop kurssin arvosanalla 5. Se oli silloin se korkein arvosana. Lisäksi sain ilmaiseksi , täysversio photoshopin - en tiedä saivatko kaikki- Se oli Raahen tietokonealan oppilaitos.. Sieltä jäi muutama hyvä neuvo mieleen. Yksi: oli; “älä veivaa säätöjä edestakaisin. Että sielt’se alkoi, se vakavampi valokuvausharrastus…V.A.