Forrumin aihealueiden rajaus?

Miten pystyn rajaamaan aihaalueita vain niihin ryhmiin joita haluan seurata?

En esimerkiksi halua etusivulla, enkä muuallakaan nähdä kasvi alueen juttuja.

Sami

Jokaisen aihealueen oikeassa yläkulmassa näyttäisi olevan O-ikoni jonka takaa löytyy vaihtoehto “Vaimenna”, joka kuulostaisi tekevän jotakuinkin sen mitä kaipailet.

Työlästähän se on käydä jokainen epäkiinnostava läpi (tosin moni ei liene kovin aktiivinen), mutta ehkä myös kiinnostavien korostaminen auttaa?

toi toimii etusivun oikeaan reunaa, ainakin. hyvä alku; mutta vasenta reunaa ei pysty kaikki alueet sijaan laittamaan suosikit/halutut alueet tms. Tuossa vasemmassa osiossa on tosi paljon turhaa minulle, ja mitä vähemmän siinä on turhaa, sen paremmin se haluttu info tulee esille.

Haluan myös tuon vasemman laidan kasvit ja nisäkkät jms. minulle turhat osiot piiloon, että sivusta tulee informatiivinen.

oikeassa laidassa manuaalinen filtterointi poistaa ne ei halutut alueet, mutta ei haluttuja keskustelualueita on reilusti enemmän kuin haluttuja. Tulisiko tehdä asia toisinpäin? ts. näytä otsikot halutuista alueista.

Tämä on Discourse niminen foorumialusta, eli siis ei meidän itse kehittämämme. Näin ollen emme pysty kaikkia toiveita toteuttamaan. En löydä asetuksista mitään tähän auttavaa.

Onko tällä alustalla mahdollista rajata lukemattomat postaukset per aihealue? - Siis minulle lukemattomat, en ole vielä löytänyt sellaista ominaisuutta.