Havaintoerän kommentit

Terve! Joku on kommentoinut erääni, mutta en pääse lukemaan kommenttia. Missä mahtaa tökkiä?
Aiemmin olen päässyt lukemaan. Tässä pari kuvankaappausta.

59

Hei,

Yleensä ilmoitus sanoo “Nännännää on kommentoinut havaintoerääSI”.

Tuo ilmoitus “… on kommentoinut havaintoerää.” tulee sinulle, jos olet ensin itse kommentoinut jonkun muun havaintoa, ja sitten myöhemmin kyseistä havaintoa kommentoi vielä joku muu.". Eli kaikki havaintoa kommentoineet saavat ilmoituksia kyseisestä havainnosta.

Ilmeisesti kyseinen havaintoerä on nyt poistettu alkuperäisen ilmoittajan toimesta. (Tai sitten se on tehty Hatikan datalle; niiden tunnuksia piti muokata kun havaintoja siirettiin Vihkoon ja emme ole muistaneet muokata tunnuksia vastaavasti ilmoituksille.)

Voisimme vielä pohtia uudestaan toiseen (tai kolmanteen) kertaan, mikä teksti tuohon pitäisi pistää. “… kommentoinut havaintoerääsi / havaintoerää” eroa ei ole kovin helppo käyttäjän huomata.

Ok kiitos tiedosta. Saattaa olla noita matelija/sammakkoeläin havaintoja. Kävin kuvalliset havainnot läpi ja muutin kaikki virheelliset määritykset mitä löysin. Määritys on kuvista helppoa ja kukaan täällä ei suostunut sitä työtä tekemään, joten tein sen itse. Osa haviksista on varmaankin sittemmin muokattu tai poistettu kokonaan, ne virheelliset.

1 tykkäys