Viime aikoina on tullut useamman kerran tällainen ilmoitus, kun olen mennyt “Oman vihkon” kautta omiin havaintoeriin:
Joskus tokenee lataamalla sivu uudelleen, mutta ei aina. Selaimena uusin Firefox.
Viime aikoina on tullut useamman kerran tällainen ilmoitus, kun olen mennyt “Oman vihkon” kautta omiin havaintoeriin:
Tämä ongelma näköjään jatkuu yhä - mutta onko se omassa koneessani vai toisessa päässä… Ilmeisesti kohtalotovereita ei ole ollut.
Toimiessaankin havaintoerähaku kestää varsin kauan.
Kiitos viestistä. Todennäköisesti kyse on siitä, että >5000 havaintoerän hakeminen kestää kauan. Tällaista tilannetta ei ole tullut aiemmin eteen. Tutkimme asiaa.
Omia havaintoja voi hakea joustavammin havaintohaun kautta, laittamalla ruksin kohtaan Omat havainnot > Havainnoijana: https://laji.fi/observation/map?qualityIssues=BOTH&observerPersonToken=true Klikkaamalla havainnon auki, pääsee sitä muokkaamaan.
Mikko / Lajitietokeskus
Kiitos.
Olen selannut havaintoja havaintohaullakin, mutta mielestäni omat havaintoerät on kätevämpi näihin omiin tarkoituksiini (olemassaolevista havaintoeristä olevien genitaalimääritettyjen yksilöiden täydentäminen ko. eriin).
Foorumi on osaksi toteutettu VieKas LIFE -hankkeen osana (Finvasive LIFE, LIFE17 NAT/FI/000528). Viekas on haitallisten vieraslajien kartoitukseen, torjuntaan ja tietoisuuden kasvattamiseen keskittyvä hanke, joka on osittain rahoitettu EU Life-ympäristöohjelman tuella. Life on Euroopan unionin rahoitusjärjestelmä, jonka tarkoituksena on kehittää yhteistä ympäristöpolitiikkaa ja lainsäädäntöä tukemalla luonnonsuojelu- ja ympäristöhankkeita eri puolilla Eurooppaa.