Kavereiden lisääminen

teenköhän jotain väärin, tulee koko ajan ilmoitus virheestä kun alan syöttämään profiilikentässä kavereiden nimiä.
"Hups, jotain meni pieleen
Valitettavasti jotain odottamatonta tapahtui. Odota hetki ja yritä uudestaan, jos ongelma jatkuu ota yhteyttä ylläpitoon. "

ei mitään tarkempaa tietoa mikä virhe on kyseessä.
Olen koittanut muutaman kerran, kirjautunut uudestaan, selainkin on suljettu aina välillä.

Harrylle tuli pyyntö, mutta ei ilmoitusta odottavasta pyynnöstä. pitäisikö tulle ilmoitus?
Markolle ei ole tullut pyyntöä.

Molemmissa on virheboksi näkynyt pyynnön lähetyksen perässä, ei pysty seuraavaa kaveria alkaan lisäämään.

Kyllä siitä pitäisi tulla ilmoitus, kun aiemmista on tullut. Ei tullut. En olisi tiennyt pyynnöstä mitään ilman sitä, että Sami kysyi asiasta ja kävin erikseen katsomassa profiiliani.

Markollakin se pyyntö voi olla siellä profiilissa, mutta sitä ei näe, ellei käy erikseen katsomassa profiilia.

Satunnaisesti on tullut noita virheitä viimeisen viikon aikana.
Mutta en ole itse niitä tänään nähnyt. Käyttäjässä ei kyllä ole vika, jos sellainen tulee, vaan. esim. verkkoyhteydessä tai palvelimen kuormittumisessa, jos on pidempi vika siitä kerrotaan laji.fi:n etusivun tiedotteilla.

Kaveripyyntöjen parantaminenkin on työlistalla.

Miten kavereita voi lisätä?

Profiilisivulta voi lähettää kaveripyyntöjä, sinne taas pääsee klikkaamalla omaa nimeä laji.fi-portaalin yläpalkissa oikealla.

Nyt ei tule punaista virheboksia; nyt tulee uuden tyyppinen virhe.
Ensimmäinen kaveripyyntö lähti normaalisti, napin painaluksella.
Kun valitsen henkilölistasta uuden henkilön, kaveripyyntö lähtee automaattisesti, eikä ole mahdollista painaa lisää kaveriksi nappia. Tässä esimerkiksi, jos valitsen “väärän” Mutasen niin pyyntö lähtee väärälle henkilölle.
…Varmuuden vuosi valitsin vuorotellen Mutasen veljekset.

Mulla ei näy nimeä yläpalkissa, mutta profiilikuva kyllä. Sieltä en löydä mitään kavereihin viittaavaa.

@hjalava: Huomaa, että sinun pitää olla Laji.fi:n puolella, ei täällä foorumilla. Molemmissa on eri valikot.

Niinpä tietenkin. En ole näköjään saanut vielä tarpeeksi kahvia… Kiitos!

1 tykkäys

Oletetaan että joku on hyväksynyt kaveripyyntöni, mutta nyt en tiedä haluaako kukaan olla kaveria kanssani…

Mistä näen kuka on jo kaveri?
eikö looginen paikka ole tuo mistä pyydetään henkilöä kaveriksi. siinä listaus kavereista.
MInulla ei ole yhtään kaveria tuossa paikassa… missä ne ovat? ilmoitukset ja keverit???

Kaverit näkyvät samalla Profiili-sivulla, josta pyyntöjä tehdään.
Se ei näytä tällä hetkellä tehtyjä kaveripyyntöjä, joita ei ole hyväksytty (tämän lisääminen on muistaakseni työlistalla).

1 tykkäys

ok; mulla ei sitten ole kavereita. se onkin jo toinen juttu…

Vilkaise nyt. :wink:

1 tykkäys

toimii!
uuh, kohta ollaan kuin Facebookissa… nyt jahdataan kevereita…