Profiilitekstin muokkaaminen

Haluaisin muokata profiilini esittelytekstiä. Pyörin vähän aikaa siinä ja etsin muokkaustapaa mut en itse löytänyt.
Sitten mihin voisi kirjoittaa tällaiset esim. mikroskoopin käyttöön liittyvät kommentit? Onnistuin tunnistamaan huoneessani lentäneen pienen ötökän koppakuoriaiseksi mikroskoopilla. Luulin sitä eka kärpäseksi. Se oli tosiaan niin pieni että se ero erottui vain mikroskoopilla. Eli edistyn mikroskooppiharrastuksessa vaikka se on näin itseopiskeluna haasteellista. Varsinkin raha ei riitä mutta pitäisi olla myös joku opettaja ohjaamassa. Mutta pääsen eteenpäin silti, vähän kerrallaan.
Olen kirjoittanut miktoskooppeihin liittyviä kysymyksiä eri ketjuihin, vaikka johonkin lajiryhmään johon usein tarvitaan mikroskooppia niin saan niistä aasinsillan mikroskooppeihin mutta oisi hyvä jos voisin yhteen ketjuun laittaa kaiken mikroskoopeista. Minkä aiheen alle se sitten kuuluisi.

Täälä sivustolla oikealla ylhäällä on tuo sinun oma pyöreä kuvake, klikkaa sitä, sitten klikkaa kohdasta profiili (oik. alhaalla alin kuvake)
Klikkaa sitten asetukset (ratas) ja taas klikkaa profiili-kuvaketta tietoturva-sanan vieressä niin pitäisi löytyä :slight_smile:

No yritin nyt lisätä tekstiin pari lausetta mutta jostain syystä koko teksti katosi profiilin yhteydestä. Mutta sain lisättyä profiiliini kuvia, joita en osannut ennen kaittaa eli opin jotain. Olisiko mun pitänyt valita sieltä alhaalta joku viestiketjuasetus? Kun en tmmärtänyt sitä niin en asettanut sitä ja se ehkä hylkäsi munkoko kirjoituksen. Mut tiedän nyt mistä niitä juttuja muokataan, kiitos!

Eikun kyl se tais onnistua. Se ei vaan näy siinä profiilikuvan thteydessä joissain näkymissä. Mutta kyllä se teksti on siellä.