Havaintoerän viimeistely

En pysty viimeistelemään havaintoerääni jänönapilasta jonka aloitin jo 8 kuukautta sitten koska vihkon kartta ei koskaan lataudu. Mitä ongelmalle voisi tehdä. Haluan viimeistellä keskeneräisen havaintoeräni ennen kuin yritän tehdä uusia.

Hei, voisitko laittaa viestiä osoitteeseen helpdesk@laji.fi niin jatketaan siellä ongelman selvittämistä.

Lähetin sähköpostia ja olin menossa toimimaan vastauksen mukaan mutta huomasi sellaisen asian että lisähuomioissa minun tallentamassanin jönönapilassa lukee paikan tarkemman kuvauksen kohdalla että " Brobackan perinneniitty". Se ei kyllä ollut millään niityllä vaan tien vieressä jonka varrella olibomakotitalo. Miksi siihrn on lisätty paikka vaikkei kukaan muu toedä missä minä nämä jänönapilat näin?

Muiden havaintoihin ei voi lisätä paikannimiä tai muita tietoja. Vihko-havaintopalvelussa havaintoon ei myöskään haeta automaattisesti kunnan nimeä tarkempia paikannimiä. Onko kyse luonnoksena vai julkisena tallennetusta havaintoerästä? Jos julkisesta, mikä on sen tunniste?

Mikko / Lajitietokeskus

No en tiedä onko se nyt luonnos vai ei. Kun viimeksi sivusto sanoi että havainto on keskeneräinen. No yritin sitä mennä viimeistelemään kun siinä luki noin.