Näyttää tältä
Sama ongelma havaintoerissä ja havainnoissa
Olen tästä jo raportoinut ylläpitoon.
Kuvat kyllä aukeaa kun klikkaa tuohon image kohtaan. Ainoastaan thumbnailit uupuu.
Mulla ei aukea klikkaamallakaan.
Nyt toimii!
Laji.fi sivustolle laittamani kasvi- ja limasienikuvat eivät avaudu. Olen laittanut havaintoni avoimella lomakkeella. Lisäksi toukokuussa tietokoneeni kovalevy hajosi, mutta nyt koneessa on uusi toimiva kovalevy. Voiko kuvien avautumattomuus johtua näistä syistä?
Ei johdu, jotain isompaa häikkää taas kerran!
Vaikuttaa, että käynnissä on palvelunestohyökkäys kuvapalvelinta kohtaan, eli joku yrittää ruuhkauttaa kuvapalvelimen toiminnan ohjaamalla sinne suuren määrän sinänsä harmitonta liikennettä. Päivitämme tietoja tänne: https://laji.fi/news/8835
Mikko / Lajitietokeskus
Foorumi on osaksi toteutettu VieKas LIFE -hankkeen osana (Finvasive LIFE, LIFE17 NAT/FI/000528). Viekas on haitallisten vieraslajien kartoitukseen, torjuntaan ja tietoisuuden kasvattamiseen keskittyvä hanke, joka on osittain rahoitettu EU Life-ympäristöohjelman tuella. Life on Euroopan unionin rahoitusjärjestelmä, jonka tarkoituksena on kehittää yhteistä ympäristöpolitiikkaa ja lainsäädäntöä tukemalla luonnonsuojelu- ja ympäristöhankkeita eri puolilla Eurooppaa.