Tallennus epäonnistuu [ratkaistu]

Nyt sunnuntaina on jo jonkin aikaa jokainen havainnon tallennus epäonnistunut, vaikka muuten Vihko ja Laji.fi näyttävät toimivan hyvin.

Mulla toimi päiväperhosseurannan lomake 2 min sitten :grinning:

Minulla retkilomake omalla lomakepohjalla ei suostu vieläkään tallentamaan. Tulee vain punainen laatikko, jossa lukee “Tallennus epäonnistui”, eikä mitään muuta tietoa.

Hylkäsin sen ja kokeilin tallentaa havaintoa toisella lomakepohjalla, mikä onnistui heti.

Ongelma jatkuu edelleen. Minulla on yksi lomakepohja, jolla tallentaminen ei onnistu. Muodostin vieläpä vanhasta havaintoerästä uuden pohjan, tallensin sen, yritin tallentaa havaintoja sillä, ja edelleen epäonnistuu. Näkisikö joku pääkäyttäjä miksi yksi lomakepohjistani ei toimi? Voin antaa lisätietoja, jos se onnistuu.

Taisin löytää ongelman: jos valitsen säilöntätavaksi neulattu, tallennus epäonnistuu. Kyse on nimenomaan siitä, että yksilö on tallennettu valvontavalolta ja neulattu levitykseen.

Hei

Kiitos paljon ongelman haarukoinnista. Huomasin juuri ongelman myös meidän logeista ja kävin korjaamassa tilanteen. Nyt tallennuksen päitisi jälleen onnistua noillakin arvoilla. Pahoittelut häiriöstä.

Yst.terv.
-Viltsu

1 tykkäys