Juuri siirretyssä 2006 havaintodatassa on paljon havaintoja
“…- SPS havaintotiedonanto /SIP Haapala” …lisätiedot kenttäinfolla.
2700 havaintoa 935 lajista
Pystyttekö poistaan mun tilliltä noi? Siirto jonnekin muualle?
Sami
Juuri siirretyssä 2006 havaintodatassa on paljon havaintoja
“…- SPS havaintotiedonanto /SIP Haapala” …lisätiedot kenttäinfolla.
2700 havaintoa 935 lajista
Pystyttekö poistaan mun tilliltä noi? Siirto jonnekin muualle?
Sami
toi havaintojen ilmoitus lukumäärä ei toimi oikein, kun klikkaan
Havaintolistasta kuitenkin putoavat pois omat havainnot, kun havainoija on pois.
S
vielä yksi havainto tästä,
kun klikkaan muokkausoikeus pois niin, tulee mun havaintoja näkyviin.
Pääsen kuitenkin muokkaamaan noita havaintoja.
Nämä havainnot siis tulevat, kun klikkaan etusivun karttaa, missä tuoreet tallennukset (14.1.) ovat mukana.
nopeasti kun tutkin, mun aineistossa on noita SPS havaintotiedonantoia vuosilta 2000-2007.
Kiitos tiedosta, koitan tehdä korjaukset kun perhosdata on muuten siirretty, varmaan viikon loppuun mennessä.
Havainnoija-tieto pystytään asettamaan laji.fi-tunnukselle (ja toimii Omat havainnot valintana tällöin) vain, jos Hyönteistietokannan havainnon ilmoitettu havainnoijan nimi ja laji.fi:ssä profiiliin annettu nimi täsmäävät täysin.
Foorumi on osaksi toteutettu VieKas LIFE -hankkeen osana (Finvasive LIFE, LIFE17 NAT/FI/000528). Viekas on haitallisten vieraslajien kartoitukseen, torjuntaan ja tietoisuuden kasvattamiseen keskittyvä hanke, joka on osittain rahoitettu EU Life-ympäristöohjelman tuella. Life on Euroopan unionin rahoitusjärjestelmä, jonka tarkoituksena on kehittää yhteistä ympäristöpolitiikkaa ja lainsäädäntöä tukemalla luonnonsuojelu- ja ympäristöhankkeita eri puolilla Eurooppaa.