Bugi: selain jumittuu

Kyseessä mielenkiintoinen bugi. Kun haen laji.fistä auki sivun piiskukaapuyökkönen, safari jää jumiin.
Käytännössä niin pahasti, että koneesta otettava virta väkisin poikki. Sama toistuu iPhone 4 safarissa.
Kone taas on Macbook pro 2010 ja järjestelmä El Capitan 10.11.6. Mistä on kyse? Kahden laitteen jumittuminen samasta sivusta ei enää ole sattumaa.

Onko URL tämä:

Minulla selain ja/tai tietokone ei jumitu, mutta kuvien lataamisessa menee kaaaauuuaaan. Ehkä se on syynä sinullakin? Ainakin puhelimella oli joidenkin sivujen kanssa isoja ongelmia juuri kuvien vuoksi.

Minulla selaimena Firefox ja käyttiksenä OS X High Sierra.

Joo, kyllä tämä tuntuu olevan koko tietokantaa koskeva ongelma, kestää aivan järkyttävän kauan avata vaikkapa nokkosperhosen kortti ja sieltä joku kuva. Jostain syystä antaa aina tallennettaessa tiedostomuodoksi png:n, liekö sitten ladattu siinä muodossa kantaan, tiedä en.

MacOS High Sierra ja uusimmat versiot Firefoxista, Chromesta ja Safarista, kaikissa sama ongelma → jumittaa

Asiaa on käsitelty myös tässä ketjussa: Kuvat laji.fi

Kyseessä on juurikin tuo URL. Kun klikkasin sitä kone jäi taas jumiin. Yritin pois sivustolta mutta ei onnistunut, näkymä tällä kertaa tällainen. Kone piti jälleen bootata käsin. Olen varmaan parisataa lajisivua katsonut, miksi vain tämän kohdalla käy näin? Puhelimessa saan onneksi selaimen bootattua eli koko laite ei jää jumiin.

Käytä jotain “oikeaa” selainta, Safari ei ole sellainen. Firefox, Chrome, Opera esim. Mutta, tuo sivu on miunkin mäkissä raskas, olipa mikä tahansa selain käytössä.